قالب وردپرس خرید قالب وردپرس فروشگاه قالب وردپرس طراح و برنامه نویس وب

یکی از اهداف دانشگاه های علمی کاربردی تبدیل علم به ثروت است

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های علمی کاربردی کشور گفت : یکی از اهداف دانشگاه های علمی کاربردی  تبدیل علم به ثروت است .

یکی از اهداف دانشگاه های علمی کاربردی تبدیل علم به ثروت است

دکتر بهزاد بهرامی نسب

    در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور رئیس و اساتید دانشگاه , اعضای شورای شهر , شهردار و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بیارجمند برگزار شده بود در ابتدای مراسم اقای کاظم زاده رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری بیارجمند ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به اقای دکتر بهرامی نسب و هیات همراه و عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و تبریک و شادباش مبعث حضضرت خنمی مرتبت محمد مصطفی (ص) به بیان اهمیت و جایگاه روابط عمومی پرداختند .سپس دکتر بهرامی نسب ضمن اشاره به این که اساتید دانشگاه های علمی و کاربردی باید طوری دانشجویان را آموزش دهند که توانایی تبدیل مهارت به کار افرینی را داشته باشند اظهار کزد : یکی از اهداف دانشگاه های علمی کاربرید تبدیل علم به ثروت است .

    وی تصریح کرد : این دانشگاه  ها باید مدرک گرایی را به سوی کار آموزی هدایت کنند چرا که یکی از نیازهای مهم کشور است و از آنجائیکه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های نسل سوم هستند وب ر اسا نیاز و بازار کار واحدها ها ارائه شود تا مهارت های لازم را کسب نمایند.

     سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های علمی کاربردی کشور با بیان اینکه بیارجمند وطن دوم من است افزود : در حال حاضز ما هزار و پنجاه و هفت مرکز علمی کاربرید را در کشور داریم که این دانشگاه را به بزرگترین دانشگاه حضوری در کشور تبدیل کرده است

     دکتر بهرامی نسب گفت :در مراکز علمی و کاربردی با هدف وحدت و همدلی باید فاصله ها را از بین ببریم و بهع ارمان های خود برسیم و این موضوع که دانشگاه  های علوم پزشکی بهترین نمونه و الگو در دانشگاه های علمی و کاربردی در کشور هستند خود گواه این مطلب است.

     وی خاطر نشان کرد رابطه مدیریت با روابط عمومی یه رابطه افقی و همسطح است اگر این رابطه عمودی و از بالا به پایین باشد روابط عمومی نمی تواند معجزه کند برخی از صاحب نظران وظیفه یک مسئول روابط عمومی با تدبیر و دانا را این می دانند که قدرت توجیه مشکلات مدیر سازمان را داشته و بر حل آن فائق اید . به نظر آنها روابط عمومی مهره ای از مهره های مدیریت نیست اگر چه بازوی اجرایی آن است و باید به عنوان یک فرد حرفه ای فاصله و استقلال خود را حفظ کند .

      سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های علمی و کاربردی کشور با اشاره به این که از طرفی نهاد روابط عمومی بریا  اثر گذاری و ایفای نقش موثرتر نیازمند تغییر نگرش ,متناسب با نیازهای زمانه است و پذیرش مسئولیت در آن باید توام با دلبستگی و عشق باشد بیان کرد : نگرش بنیادی و ریشه ای در روابط بسیار مهم است و هدف های آینده در هر مقطع زمانی , باید از پیش ترسیم شود زیرا نگاهی که در  روزمرگی اسیر شود گرفتار انجماد و ایستایی خواهد بود . بر اسا تجارب علمی و توصیه های علمی مناسب ترین حرکتها در روابط عمومی ع برنامه هایی است که دست کم یک دوره چند ساله را پوشش دهد

[pb_builder]

مطالب مرتبط

برگزاری رویداد شتابی گردشگری کویر در بیارجمند

برگزاری رویداد شتابی گردشگری کویر در بیارجمند

♦️این رویداد که به همت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری...

از فضیلت‌های «لیله الرغائب» محروم نمانیم

از فضیلت‌های «لیله الرغائب» محروم نمانیم

اولین شب جمعه ماه رجب که ماه ریزش رحمت الهی است، «لیله...

نظرات

دیدگاه ها بسته شده اند.