سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های علمی کاربردی کشور گفت : یکی از اهداف دانشگاه های علمی کاربردی  تبدیل علم به ثروت است .

یکی از اهداف دانشگاه های علمی کاربردی تبدیل علم به ثروت است

دکتر بهزاد بهرامی نسب

    در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور رئیس و اساتید دانشگاه , اعضای شورای شهر , شهردار و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بیارجمند برگزار شده بود در ابتدای مراسم اقای کاظم زاده رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری بیارجمند ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به اقای دکتر بهرامی نسب و هیات همراه و عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه السلام و تبریک و شادباش مبعث حضضرت خنمی مرتبت محمد مصطفی (ص) به بیان اهمیت و جایگاه روابط عمومی پرداختند .سپس دکتر بهرامی نسب ضمن اشاره به این که اساتید دانشگاه های علمی و کاربردی باید طوری دانشجویان را آموزش دهند که توانایی تبدیل مهارت به کار افرینی را داشته باشند اظهار کزد : یکی از اهداف دانشگاه های علمی کاربرید تبدیل علم به ثروت است .

    وی تصریح کرد : این دانشگاه  ها باید مدرک گرایی را به سوی کار آموزی هدایت کنند چرا که یکی از نیازهای مهم کشور است و از آنجائیکه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های نسل سوم هستند وب ر اسا نیاز و بازار کار واحدها ها ارائه شود تا مهارت های لازم را کسب نمایند.

     سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های علمی کاربردی کشور با بیان اینکه بیارجمند وطن دوم من است افزود : در حال حاضز ما هزار و پنجاه و هفت مرکز علمی کاربرید را در کشور داریم که این دانشگاه را به بزرگترین دانشگاه حضوری در کشور تبدیل کرده است

     دکتر بهرامی نسب گفت :در مراکز علمی و کاربردی با هدف وحدت و همدلی باید فاصله ها را از بین ببریم و بهع ارمان های خود برسیم و این موضوع که دانشگاه  های علوم پزشکی بهترین نمونه و الگو در دانشگاه های علمی و کاربردی در کشور هستند خود گواه این مطلب است.

     وی خاطر نشان کرد رابطه مدیریت با روابط عمومی یه رابطه افقی و همسطح است اگر این رابطه عمودی و از بالا به پایین باشد روابط عمومی نمی تواند معجزه کند برخی از صاحب نظران وظیفه یک مسئول روابط عمومی با تدبیر و دانا را این می دانند که قدرت توجیه مشکلات مدیر سازمان را داشته و بر حل آن فائق اید . به نظر آنها روابط عمومی مهره ای از مهره های مدیریت نیست اگر چه بازوی اجرایی آن است و باید به عنوان یک فرد حرفه ای فاصله و استقلال خود را حفظ کند .

      سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های علمی و کاربردی کشور با اشاره به این که از طرفی نهاد روابط عمومی بریا  اثر گذاری و ایفای نقش موثرتر نیازمند تغییر نگرش ,متناسب با نیازهای زمانه است و پذیرش مسئولیت در آن باید توام با دلبستگی و عشق باشد بیان کرد : نگرش بنیادی و ریشه ای در روابط بسیار مهم است و هدف های آینده در هر مقطع زمانی , باید از پیش ترسیم شود زیرا نگاهی که در  روزمرگی اسیر شود گرفتار انجماد و ایستایی خواهد بود . بر اسا تجارب علمی و توصیه های علمی مناسب ترین حرکتها در روابط عمومی ع برنامه هایی است که دست کم یک دوره چند ساله را پوشش دهد

[pb_builder]