روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی محقق می شود که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌هاست.
نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها بر کسی پوشیده نیست و طراوت و بالندگی در تعامل سازمان ها وجامعه هنر بزرگ روابط عمومی استارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه ، عمده ترین عامل توسعه انسانی و سازمانی است و روابط عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری گسترده تر است و گسترش دهنده ژرفای معنای روابط انسانی است.
همکاران خدوم روابط عمومی مدیریت و واحدهای تابعه دانشگاه مشعل داران توسعه ارتباطی هستند و با الهام از دانش ارتباطات که الفبای آن هم افزایی ، هم اندیشی ، همسویی ، همنوایی ، همگرایی و ابتکار و امید، قانونمندی ، هدفمندی و هوشمندی و صداقت و امانتداری در مسیرحفظ مصالح سازمان و منافع همگنان و در جهت انجام رسالتی خطیر که توسعه روابط عمومی می باشد؛ در مسیر خدمت به نظام سلامت کشور گام بر می دارند .
اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران عزیز و پر تلاش این حوزه ؛ توفیق روزافزون و تداوم بهروزی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .